Dorostové přespání v Bételu

12.03.2018

Páteční večer začal čekáním na večeři, takže jsme si mezitím zahráli vybíjenou. K večeři nás čekali vynikající boloňské špagety. Zahráli pár her a pustili jsme si film Zázraky z nebe a poté se už přesunuli do spacáků ke spaní.

Sobotní den začal vynikající snídaní, která byla formou švédských stolů. Následně si vzali svačinu a vyrazili na výlet z Městce Králové do Dymokur. Z Bételu jsme se vydali směr autobusové nádraží, kde nás autobus dopravil na začátek našeho výletu, tedy do Městce. Šli jsme převážně po lesní cestě, kde jsme hráli kolíčky, nálety, někteří i kontakt. Byl to skvělý čas na sblížení, poznání se s některými více. Zážitků z této cesty máme plno - bruslení na ledě v lese, hraní na schovávanou, obědvání na kládách a na který asi nezapomeneme je ten, že jsme byli všichni od bahna. Po 11 km naše parta odjela z Dymokur vlakem zpátky do Poděbrad, kde jsme se rozloučili a odjeli do svých domovů.

A jak viděli přespávání dorostenci?

Tadeáš - Ze začátku fajn, ale poté mě ten výlet moc nebavil, protože všichni byli od bláta, ale bylo to super. Na výletě se mě nejvíce líbili ledy, na kterých jsme se klouzali a také házeli kameny.

Vojta - Páteční hry a film jsem si užil. Mě se líbilo klouzání po ledu, oběd na kládách byl skvělý, ale poté už jsme byli všichni unavení, tak to byla trošku nuda.

Tomáš - Páteční večer byl příjemný. Výlet se mi líbil, jen by tam nemuselo být to bláto. Užili jsme si házení kamenů na rybník, klouzání na ledě a různé hry.

Kuba - Přespávačka byla celkem dobrá, ale až na to bahno, protože bylo zvláštní a nešlo dolu. Páteční večer se povedl a jídlo bylo skvělé.

Lukáš - Užil jsem si to a vše bylo v pohodě. (Jen jsem tedy nebyl na výletě.)

Adélka - Pátek byl skvělý jelikož jsme měli špagety a koukali na film s popcornem. Na výletě jsme se klouzali po ledě, skvělá byla kolíčkovaná. A nelíbilo se mi, že to bylo moc dlouhé.

Johanka - Večer se mi líbil, zvlášť film byl velmi zajímavý a zábavný (Zázraky z nebe). Skvělá byla vybíjená, kterou jsme hráli v sále. Sobotní snídaně byla úžasná. Výlet byl skvělý, jen mě z ní hodně bolely nohy.

© Dorost Poděbrady
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky