Víkend na Stárkově

30.11.2019

Dne 22. Listopadu jsme se vydali na víkendovku ve Starkově. Vystřídali jsme několik vlaků a autobusů. Za necelé dvě hodiny jsme dorazili do cíle. Ubytovali jsme se ve velmi staré chalupě. Naštěstí tu bylo dost místností, které krom jiného obsahovaly i topení, takže zimou jsme se třást nemuseli. K večeři nám náš hostitel uvařil svou specialitu: placky plněné jakousi zvláštní směsí. Ještě před programem jsme si díky virtuální realitě mohli vyzkoušet let v letadle za druhé světové války.

Druhý den jsme vstávali časně ráno, abychom stihli všechny plány, co jsme měli na tento den. Nemohli jsme tento den začít jinak než snídaní: chleba s paštikou nebo s máslem. Pak jsme se vydali podívat se na bizony. Tam nám pan správce řekl, že jsme se měli ozvat předem, a že nás tam nepustí. Když jsme dorazili zase zpátky na Stárkov, dovolili nám si pětkrát střelit z pušky. Večer jsme měli bojovku. V noci se pár odvážlivců šlo podívat na hřbitov.

Další den (24. 11.) už byl návrat domů do Poděbrad.